Steluţe pentru bloggeri

Blog of the Year Award 1 star jpegAm primit 3 steluţe- nominalizări de la prieteni bloggeri pentru titlul onorific de Blogul Anului 2012. Steluţele au venit de la Vax- Albina, Diana şi Dan şi de la Abisurile. Sincer, am ignorat primele două steluţe, nu-s amatoare de titluri neînsoţite de chestiuni materiale, nu că aş fi materialistă, dar nu-mi place să pierd vremea cu linguşeli, însă când am primit a treia stelută mi-am spus: treaba e groasă, nu m-au nominalizat doar oameni care au trimis steluţele la 100 de bloguri, m-au nominalizat şi oameni care au premiat câteva bloguri. Şi aici m-am înmuiat. Nu pot strica atmosfera asta drăguţă şi exuberantă prin care oamenii îţi spun simplu că te citesc şi s-au gândit la tine, că faci parte din rutina lor zilnică.

Şi, cum am mai spus, m-am înmuiat şi am decis să trimit steluţele mai departe. Hmm, aici intervine o altă problemă. Dacă nominalizez toate blogurile pe care le citesc, o să se simtă oamenii ca la abator: la grămadă, cum m-am simţit eu când am primit un alt premiu onorific bineînţeles, alături de încă 70 de bloguri. Super- aiurea! Dar dacă trimit steluţele la câteva bloguri, nu se vor supăra ceilalţi? Aşa cum m-am semi- supărat eu când o fată pe care o citesc cu mare bucurie m-a ignorat şi a trimis o singură steluţă?

Grea alegere, dar voi merge pe mâna primului gând, al primului impuls. Şi în momentul în care m-am hotărât să trimit totuşi steluţele, în mintea mea au apărut două nume: Rudolph Aspirant şi Vienela. Nu mă întrebaţi de ce, pentru că nu ştiu. Pur şi simplu, fac ce-mi spune inima!

Cei doi nu trebuie decât să nominalizeze la rândul lor un număr nelimitat de bloguri pe care să le propună pentru Blogul Anului 2012, şi să dea copy- paste la cele de mai jos.

“1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.

2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.

3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!

4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia

5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 5), putînd astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă

6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmînat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuînd colecționarea stelelor (maximul este de 6)”.

Dacă s-a supărat careva că l-am ignorat, îmi cer frumos scuze şi îl rog să-mi spună direct acest fapt, întrucât un păcat spus este pe jumătate iertat, iar eu sunt într-o dispoziţie iertătoare :D. Azi.



Categories: Diverse

Etichete:,

29 replies

  1. Sa stii ca am ezitat mult tocmai pentru ca nu vroiam sa fac o lista luuunga , n-ar fi avut sens. Apoi mi-am spus ca imi voi tine pumnii sa nu se supere nimeni si am selectionat un numar rezonabil de bloguri pentru a le nominaliza. ce bine ne distram cu stelutele astea, nu? Sper sa nu iasa cu scantei ca ia foc bradul ;-)

    Like this

  2. :))
    Eu tin bradul pe balcon, daca ia foc il arunc pe geam, si avand in vedere ca stau la etajul 1, nu pot decat sa sparg capul cuiva :)

    Like this

  3. Trebuie sa gasesc si eu un plan din asta.

    Like this

  4. Pai e simplu, arunci bradul in abisuri :)

    Like this

  5. congratulations and thank you for sharing the award!

    Like this

  6. it was a pleasure, I felt like Santa :D

    Like this

  7. felicitari tie, felicitari lor!

    Like this

  8. Bravo Ioana ! E o placere sa te citesc si ma bucur pt. tine. La cit mai multe stelute inainte ! Apropo, arata fenomenal de bine noua fata a blogului !

    Like this

  9. E tema gratuita de la WordPress. :P
    Sa ne citim cu bine pe mai departe!

    Like this

  10. Imi pare rău ca am irosit o steluţă din cele cinci acordate. E vina mea. Scuze.

    Like this

  11. A, nu e vina ta, de unde era sa stii ca sunt asa o mare indolenta? :))
    Oricum pana la urma am trimis stelutele mai departe, la persoane care le vor aprecia (sper).
    Oricum sunt onorata de nominalizarea ta, si imi cer scuze ca sunt o persoana putin entuziasta de felul meu, si chiar antipatica din acest motiv, pentru multi. Departe de orice stelute onorifice, mie imi place sa citesc oameni cu idei interesante, iar tu esti una dintre ele.

    Like this

  12. Ioana, cred ca intr-o alta viata mi-ai fi putut fi sora. Pariez ca ne-am putea intelege chiar si fara cuvinte, pentru ca de multe ori gandim la fel.
    Steluta pe care mi-o oferi este printre cele mai frumoase premii pe care le-am primit vreodata. Poate chiar cel mai frumos. Iti multumesc mult!

    Like this

  13. Eh, suntem noi asa mai istete de fel! Ma bucur ca te-am bucurat, te rog nu ma nominaliza inapoi, abia astept sa scap de stelutele astea, sunt deja prea multe pt mine si nu le pot duce, eu dorind in sufletul meu anonimitate si comunicare in acelasi timp, fara onoruri.
    Astept un raspuns in 2 pagini scurte de la Rudolph, care probabil petrece prin vreun club, ca orice barbat fara obligatii duminica seara :))

    Like this

  14. Ma bucur pentru stelutele tale, astfel nu va trebui sa cumperi unele noi pentru brad
    Iar noua hainuta a blogului e potrivita cu anotimpul :)

    Like this

  15. Nu, ca sunt virtuale stelutele astea. Dar lumineaza bine in blogosfera:P

    Like this

  16. steluţele astea au miros a Crăciun :)

    Like this

  17. sper sa nu dea foc la casa! daca nu ele, sper macar eu sa nu dau foc la casa, ieri chiar am ars orezul!

    Like this

  18. Ma simt deosebit de flatat de nominalizare, mai ales si in compania Vienelei, insa am sa indraznesc sa declar ca nu ma simt tentat de loc de a indeplini cerintele din acea lunga lista de instructiuni. Nu vreau insa sa ma supar pe steluta oferita, nici nu vreau ca ea sa fie ofensata, dar nu stiu ce sa fac cu ea, daca eu nu o accept, ramane la tine, sau trebuie neaprat redistribuita ? Si la urma urmei, de ce trebuie sa scapi de toate stelutele, nu e voie sa pastrezi una sau cateva pt tine ?

    Like this

  19. A, era un fel de-a spune ca le dau mai departe! Cu stelutele poti face ce vrei tu, eu primisem deja 4 si chiar ma simteam prost sa nu dau la randul meu!

    Like this

  20. Poţi avea 100 de prieteni şi poţi avea câţiva. Poţi trimite 100 de felicitări de Crăciun sau poţi trimite … de câţi bani ai ! ;) Un om nu se va simţi mai sărac atunci când NU primeşte ceva, dar cu siguranţă se va simţi mai bogat atunci când primeşte.

    Like this

  21. Era o chestie misto despre stelute de mare esuate si un copil care le arunca inapoi. Un adult ii zice: oricate ai arunca, nu vei reusi sa le salvezi pe toate, asa ca nu are niciun sens. Insa copilul a spus: ba are sens, macar pt cele pe care le salvez.

    Like this

  22. N-am înţeles mare lucru din parabola steluţelor de mare şi legătura cu astealalte steluţe, dar e luni şi procesez mai greu. Anyway, ce farmec ar mai avea viaţa dacă nu ar exista diferenţe între noi ?

    Like this

  23. Nu stiu nici eu ce legatura are raspunsul meu, dar mi s-a parut cel mai potrivit in context, chiar daca usor ilogic.
    M-am gandit ca asemenea copilului, si eu pot nominaliza doar cateva bloguri, cu speranta ca pt ele va conta steluta mea.
    Nu prea are sens probabil, si oricum sunt stelute fara o valoarea certa, probabil as putea face ceva mai util cu timpul meu decat sa primesc si sa ofer distinctii care nu salveaza pe nimeni de la nimic. Dar asa e omul, egoist si autosuficient.

    Like this

  24. Stiu ca nu-o fi mare isprava cu backlinkurile astea, dar ai primit o steluta si de la mine, mi-ai si multumit pe blog :D

    Like this

  25. Voiam sa precizez cat se poate de clar ca pt mine a CONTAT steluta oferita de tine. Numai ca nu am chef sa pun logo-ul ala cu “Blogul anului 2012″ pe blogul meu, si logo-ul ala nu era oricum de la tine, ci era doar o initiativa din asta oarecare de reclama, si asta pe mine chiar ca nu ma intereseaza.

    Like this

  26. DanaP, nu e mare isprava dar e bucurie cand nu te astepti. Pentru unii dintre cei care participa la acest joculet, este un semn al aprecierii :D, si pt mine inclusiv!
    @Rudolph, nici eu nu voi afisa bannerul pe blog, nu am ambitii blogeristice prea mari.

    Like this

Trackbacks

  1. “blog of the year 2012″ award | DANAP.RO
  2. Cerul senin al unei nopţi de vară | Iubesc Viaţa

Înainte de a comenta, gândește-te că omul este stăpânul cuvintelor, și nu invers...

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 713 other followers

